Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373
Назва: Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца
Автори: Пікун, Леся Василівна
Ключові слова: образ
персонаж
трансформація
постмодернізм
дзеркальність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць.
Бібліографічний опис: Пікун Л.В. Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич, 2012. Вип. 13. С. 228-231.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі особливостей трансформації жіночих персонажів роману М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса «Звільнений Франкенштейн» і Д.Кунца «Франкенштейн: Місто ночі», «Франкенштейн: Мертвий і живий», «Франкенштейн: Загублені душі». У статті аналізуються процеси повторення й оновленого перетворення жіночих персонажів у постмодерністських інтерпретаціях «Франкенштейна», коли утворюється дзеркальна конструкція, що створює галерею ідентичностей одного й того ж об’єкта. Постмодернізм, відроджуючи романтичний світогляд, доповнює романтичні образи тілесно-онтологічними ознаками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.