Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373
Назва: | Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца |
Автори: | Пікун, Леся Василівна |
Ключові слова: | образ персонаж трансформація постмодернізм дзеркальність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. |
Бібліографічний опис: | Пікун Л.В. Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич, 2012. Вип. 13. С. 228-231. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі особливостей трансформації жіночих персонажів роману М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса «Звільнений Франкенштейн» і Д.Кунца «Франкенштейн: Місто ночі», «Франкенштейн: Мертвий і живий», «Франкенштейн: Загублені душі». У статті аналізуються процеси повторення й оновленого перетворення жіночих персонажів у постмодерністських інтерпретаціях «Франкенштейна», коли утворюється дзеркальна конструкція, що створює галерею ідентичностей одного й того ж об’єкта. Постмодернізм, відроджуючи романтичний світогляд, доповнює романтичні образи тілесно-онтологічними ознаками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.