Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалентьєва, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-29T19:06:52Z-
dc.date.available2020-04-29T19:06:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВалентьєва Т. І. Сутність, мета, принципи і форми співробітництва дошкільного навчального закладу з батьками старших дошкільників. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць. Кіровоград : Імекс-ЛТД. 2013. Вип. 17, Кн. 1. С. 121–128.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3368-
dc.description.abstractРозглянуто сутність співробітництва дошкільного закладу з батьками як засобу підвищення та узгодження виховних впливів на дітей старшого дошкільного віку. Розкрито мету і принципи організації цього співробітництва. Проаналізовано різні підходи до визначення форм співробітництва дошкільного освітнього закладу з батьками, висвітлено основні напрями реалізаціїкожної з них.en_US
dc.publisherТеоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць.en_US
dc.subjectспівробітництвоen_US
dc.subjectдошкільний навчальний закладen_US
dc.subjectбатькиen_US
dc.subjectстарші дошкільникиen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectформи співробітництваen_US
dc.titleСутність, мета, принципи і форми співробітництва дошкільного навчального закладу з батьками старших дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.