Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T18:41:16Z-
dc.date.available2020-04-29T18:41:16Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Вивчення креслення в загальноосвітніх навчальних закладах із технологічним профілем навчання / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 90. – С. 127-129en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3365-
dc.description.abstractКреслення як шкільний навчальний предмет має порівняно давню історію. Воно є елементом системи політехнічної освіти, що склалась ще в радянській школі і розглядається як засіб ознайомлення школярів з основами сучасного виробництва. На уроках креслення учні вивчають будову деталей машин, отримують уявлення про типові з’єднання деталей, будову окремих технічних об’єктів, про кінематичні та електричні схеми. Разом із тими знаннями і вміннями, яких учні набувають на уроках трудового навчання, фізики, геометрії. Це дає змогу розширити їх технічний кругозір, ознайомити з основами сучасної техніки, технології та організації виробництва.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкресленняen_US
dc.subjectзагальноосвітні навчальні заклади із технологічним профілем навчанняen_US
dc.subjectучнів 8-9 класівen_US
dc.titleВивчення креслення в загальноосвітніх навчальних закладах із технологічним профілем навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.