Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3365
Назва: Вивчення креслення в загальноосвітніх навчальних закладах із технологічним профілем навчання
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: креслення
загальноосвітні навчальні заклади із технологічним профілем навчання
учнів 8-9 класів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Вивчення креслення в загальноосвітніх навчальних закладах із технологічним профілем навчання / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 90. – С. 127-129
Короткий огляд (реферат): Креслення як шкільний навчальний предмет має порівняно давню історію. Воно є елементом системи політехнічної освіти, що склалась ще в радянській школі і розглядається як засіб ознайомлення школярів з основами сучасного виробництва. На уроках креслення учні вивчають будову деталей машин, отримують уявлення про типові з’єднання деталей, будову окремих технічних об’єктів, про кінематичні та електричні схеми. Разом із тими знаннями і вміннями, яких учні набувають на уроках трудового навчання, фізики, геометрії. Це дає змогу розширити їх технічний кругозір, ознайомити з основами сучасної техніки, технології та організації виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3365
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.