Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.contributor.authorКоньок, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorЯрулла, В. І.-
dc.date.accessioned2020-04-29T18:29:39Z-
dc.date.available2020-04-29T18:29:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛюлька В. С., Коньок М. М., Ярулла В. І. Теоретичні основи організації навчальної діяльності учнів за профілем автосправа в школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки : зб. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 150. С. 117-120.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3362-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність організації навчальної діяльності за профілем "Автосправа". Проаналізовано проектне, проблемне, інтерактивне навчання, самостійна робота учнів. Розглядаються можливості розширення меж навчальних завдань при вивченні предметів автосправи шляхом використання сучасних методик навчання. Розкриваються питання використання проблемності при вивченні автосправи та наведені приклади основних типів проблемних ситуацій. Показано найбільш ефективні форми роботи по розвитку самостійності творчо-активних учнів під час вивчення навчальних предметів з автосправи.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectорганізація навчальної діяльностіen_US
dc.subjectпроектне навчанняen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectпроблемне навчанняen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectавтосправаen_US
dc.titleТеоретичні основи організації навчальної діяльності учнів за профілем автосправа в школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.