Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3362
Назва: Теоретичні основи організації навчальної діяльності учнів за профілем автосправа в школі
Автори: Люлька, Василь Степанович
Коньок, Микола
Ярулла, В. І.
Ключові слова: організація навчальної діяльності
проектне навчання
інтерактивне навчання
проблемне навчання
самостійна робота
автосправа
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В. С., Коньок М. М., Ярулла В. І. Теоретичні основи організації навчальної діяльності учнів за профілем автосправа в школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки : зб. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 150. С. 117-120.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність організації навчальної діяльності за профілем "Автосправа". Проаналізовано проектне, проблемне, інтерактивне навчання, самостійна робота учнів. Розглядаються можливості розширення меж навчальних завдань при вивченні предметів автосправи шляхом використання сучасних методик навчання. Розкриваються питання використання проблемності при вивченні автосправи та наведені приклади основних типів проблемних ситуацій. Показано найбільш ефективні форми роботи по розвитку самостійності творчо-активних учнів під час вивчення навчальних предметів з автосправи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3362
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.