Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T18:19:36Z-
dc.date.available2020-04-29T18:19:36Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя технології / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2005. – Вип. 29. – С. 47-49.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3359-
dc.description.abstractСеред багатьох проблем, що стоять перед сучасною вищою школою, однією з найбільш важливих є поліпшення якості професійної підготовки студентів до їх майбутньої педагогічної діяльності. В сукупності форм і методів підготовки вчителів технології високої кваліфікації важливе місце належить педагогічній практиці, під час якої студенти вчаться свідомо, творчо застосовувати теоретичні знання з педагогіки, психології, методики, закріплюють педагогічні вміння, одержані в процесі вивчення навчальних дисциплін.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителі технологіїen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.titleПедагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.