Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358
Назва: Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: спрямованiсть особистостi
професійна спрямованість
старшокласники
сільськогосподарські професії
Дата публікації: 2002
Видавництво: Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. – № 3. – Тернопіль, 2002. – С.63-68
Короткий огляд (реферат): Термiн "спрямованiсть особистостi" є iманентним для фiлософiї, соцiологiї, психологiї та педагогiки. В контекстi педагогiчної науки проблема професійної спрямованостi полягає у визначеннi шляхiв та засобiв її формування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.