Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T16:42:45Z-
dc.date.available2020-04-29T16:42:45Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Використання професійних проб з метою формування професійної спрямованості учнів 8-9-х класів на сільськогосподарські професії у процесі навчально-трудової діяльності / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів, 2002. – Вип. 12. - С.60-64en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345-
dc.description.abstractОдним з ефективних засобів формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії є здійснення професійних проб. Професійні проби – це профвипробування, що моделює елементи конкретного виду професійної діяльності (завершений процес) і сприяє свідомому, обґрунтованому вибору професії. Професійні проби виступають найважливішим етапом професійної орієнтації. У процесі професійних проб учні одержують досвід тієї роботи, яку вони обрали, і намагаються визначити, чи відповідає характер даної роботи їх спроможностям і умінням [3]. Професійні проби по різних сферах професійної діяльності містять у собі комплекс теоретичних і практичних занять, що моделюють основні характеристики предмета, цілей, умов і знарядь праці, ситуацій прояву професійно важливих якостей, що дозволяє учням оцінювати власні можливості освоєння професії. Реалізація в змісті професійних проб принципу єдності свідомості і діяльності актуалізує пізнавальну діяльність учнів, сприяє розвитку професійних здібностей.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectучні 8-9-х класівen_US
dc.subjectпрофесійні пробиen_US
dc.titleВикористання професійних проб з метою формування професійної спрямованості учнів 8-9-х класів на сільськогосподарські професії у процесі навчально-трудової діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.