Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3343
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Люлька, Василь Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T16:23:27Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T16:23:27Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Люлька В.С. Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів : ЧДПУ, 2001. – Вип. 6. – С. 47-49 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3343 | - |
dc.description.abstract | Після розпаду СРСР Україна успадкувала систему трудової підготовки школярів до праці у сільськогосподарському виробництві, яка за змістом та цілями навчання була оптимізованою для потреб екстенсивної планової економіки й готувала учнів до праці у колгоспах та радгоспах за найбільш поширеними спеціальностями агропромислового комплексу. У розгорнутому вигляді вона реалізовувалась за такою схемою: у 5-7-х класах – вивчення окремих розділів та тем в рамках викладання трудового навчання як окремого навчального предмету; у 8-9-х класах – профільне навчання (один профіль протягом двох років або чотири профілі по одному навчальному півріччі на кожний з них); 10-11-і класи – допрофесійне або професійне навчання за сільськогосподарськими спеціальностями; різноманітні форми позаурочної та позашкільної роботи з учнями 5-11-х класів (гуртки, шкільні лісництва); робота у трудових об’єднаннях школярів як в урочний, так і в позаурочний час. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | реформування професійної орієнтації учнів | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | сільськогосподарські професії | en_US |
dc.subject | профільне навчання | en_US |
dc.subject | професійне навчання за сільськогосподарськими спеціальностями | en_US |
dc.title | Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії.pdf | 208.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.