Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3343
Назва: Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: реформування професійної орієнтації учнів
учні
сільськогосподарські професії
профільне навчання
професійне навчання за сільськогосподарськими спеціальностями
Дата публікації: 2001
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів : ЧДПУ, 2001. – Вип. 6. – С. 47-49
Короткий огляд (реферат): Після розпаду СРСР Україна успадкувала систему трудової підготовки школярів до праці у сільськогосподарському виробництві, яка за змістом та цілями навчання була оптимізованою для потреб екстенсивної планової економіки й готувала учнів до праці у колгоспах та радгоспах за найбільш поширеними спеціальностями агропромислового комплексу. У розгорнутому вигляді вона реалізовувалась за такою схемою: у 5-7-х класах – вивчення окремих розділів та тем в рамках викладання трудового навчання як окремого навчального предмету; у 8-9-х класах – профільне навчання (один профіль протягом двох років або чотири профілі по одному навчальному півріччі на кожний з них); 10-11-і класи – допрофесійне або професійне навчання за сільськогосподарськими спеціальностями; різноманітні форми позаурочної та позашкільної роботи з учнями 5-11-х класів (гуртки, шкільні лісництва); робота у трудових об’єднаннях школярів як в урочний, так і в позаурочний час.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3343
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.