Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T16:13:20Z-
dc.date.available2020-04-29T16:13:20Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Профільна підготовка старшокласників сільської школи як шлях до вибору професії / Люлька В.С. // Діяльність навчального закладу як умова розбудови освітнього простору регіону: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Чернігів: РВВ ЧДПУ, 2004. – С. 40-43.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3342-
dc.description.abstractУ психолого-педагогічних дослідженнях з проблеми формування професійної спрямованості школярів на певну трудову діяльність описано даний процес як забезпечення послідовних і цілеспрямованих змін у потребах, інтересах та мотивації особистості, а також відповідних знань, умінь та навичок. Зміни, що відбуваються, викликають зміни у самосвідомості, як основі професійного самовизначення, що являє собою ставлення людини до себе, як до суб’єкта професійної діяльності і що формується на основі самопізнання і оцінки власних можливостей стосовно вимог конкретної професії. А тому готовність старшокласників до праці у сфері сільськогосподарського виробництва ми визначаємо як особистісне новоутворення, що включає прагнення до професійної діяльності, а також відповідні знання, уміння, навички та професійно значимі якості особистості.en_US
dc.publisherМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectпрофільна підготовка старшокласниківen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.titleПрофільна підготовка старшокласників сільської школи як шлях до вибору професіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.