Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341
Назва: | Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів |
Автори: | Люлька, Василь Степанович |
Ключові слова: | формування професійної спрямованості учні вибір професії професійна визначеність |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Люлька В.С. Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2004. – Вип. 22. – С. 70-73. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження проблеми професійної спрямованості учнів 8-9 класів передбачає урахування особистісних якостей та властивостей особистості, притаманних періоду, який є перехідним від старшого підліткового до раннього юнацького віку. Крім того, слід брати до уваги той факт, що 9-й клас посідає особливе місце у системі шкільної освіти. По його закінченню завершується важливий етап навчання – надбання неповної середньої освіти, тобто того початкового рівня, який повинен забезпечити успішність здійснення найближчих життєвих перспектив молодої людини. Необхідність визначення планів на майбутнє помітно змінює підлітка – з’являється стрижень, який визначає його подальшу поведінку та напрямок навчально-трудової діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів.pdf | 315.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.