Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-29T16:05:16Z-
dc.date.available2020-04-29T16:05:16Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2004. – Вип. 22. – С. 70-73.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341-
dc.description.abstractДослідження проблеми професійної спрямованості учнів 8-9 класів передбачає урахування особистісних якостей та властивостей особистості, притаманних періоду, який є перехідним від старшого підліткового до раннього юнацького віку. Крім того, слід брати до уваги той факт, що 9-й клас посідає особливе місце у системі шкільної освіти. По його закінченню завершується важливий етап навчання – надбання неповної середньої освіти, тобто того початкового рівня, який повинен забезпечити успішність здійснення найближчих життєвих перспектив молодої людини. Необхідність визначення планів на майбутнє помітно змінює підлітка – з’являється стрижень, який визначає його подальшу поведінку та напрямок навчально-трудової діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectформування професійної спрямованостіen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.subjectпрофесійна визначеністьen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.