Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341
Назва: Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: формування професійної спрямованості
учні
вибір професії
професійна визначеність
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Психолого-педагогічні дослідження формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2004. – Вип. 22. – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): Дослідження проблеми професійної спрямованості учнів 8-9 класів передбачає урахування особистісних якостей та властивостей особистості, притаманних періоду, який є перехідним від старшого підліткового до раннього юнацького віку. Крім того, слід брати до уваги той факт, що 9-й клас посідає особливе місце у системі шкільної освіти. По його закінченню завершується важливий етап навчання – надбання неповної середньої освіти, тобто того початкового рівня, який повинен забезпечити успішність здійснення найближчих життєвих перспектив молодої людини. Необхідність визначення планів на майбутнє помітно змінює підлітка – з’являється стрижень, який визначає його подальшу поведінку та напрямок навчально-трудової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3341
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.