Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-29T15:49:15Z-
dc.date.available2020-04-29T15:49:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроблеми іншомовної освіти в епоху глобалісзації// Вісник Чернігівського національного педагогічного універитету. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2016en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості організації поточного та рубіжного контролю при формуванні рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі. Визначаються об’єкти цих видів контролю. Запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості компонентів фонетичної, лексичної і граматичної компетентностей у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розглянуті засоби контролю та оцінювання навчальних досягнень майбутній вчителів у самостійній позааудиторній роботі. Окреслені перспективи подальшого проведення дослідження у вибраному напрямку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectпоточний контрольen_US
dc.subjectрубіжний контрольen_US
dc.subjectоб’єкти контролюen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectрецептивні мовні компетентностіen_US
dc.titleКонтроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10._Панзига_О.М.pdf537.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.