Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-29T15:23:05Z-
dc.date.available2020-04-29T15:23:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПолілог культур: освітній і культурологічний аспекти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (25 березня 2014 р.). – ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, – 148 с. – С. 52–54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовані три групи критеріїв відбору іншомовних текстів як навчального матеріалу: мовні критерії, критерії змісту й кількісні критерії та визначено принципи та критерії, за допомогою яких мають відбиратися навчальні матеріали для самостійної роботи.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмовний критерійen_US
dc.subjectкритерій змістуen_US
dc.subjectкількісні критеріїen_US
dc.subjectпринципen_US
dc.titleРозмежування понять «критерії» та «принципи» відбору текстового матеріалу для самостійної роботи студентів .en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6._Панзига_О.М.pdf387.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.