Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Назва: Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: професіографічне дослідження
професійне самовизначення учнів 8-9 класів
характеристика професії
характер праці
Дата публікації: 2002
Видавництво: Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук.-метод. збірник
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук.-метод. зб. – Слов’янськ: СДПІ, 2002. – Вип. 6. – С. 137-143.
Короткий огляд (реферат): У ході нашого експериментального дослідження було перевірено вплив професіографічного дослідження, як одного з факторів, на професійне самовизначення учнів 8-9 класів на сферу сільськогосподарського виробництва. Основним завданням професіографічного дослідження професій сільськогосподарського профілю, зокрема фермера, у нашому експерименті був самостійний пошук інформації про складові фермерського господарювання, що включав знання, уміння, навички та професійно важливі якості багатьох спеціальностей сфери сільськогосподарського виробництва: механізатора, агронома, зоотехніка та інших.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.