Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКеда, Марина Костянтинівна-
dc.date.accessioned2020-04-29T14:19:35Z-
dc.date.available2020-04-29T14:19:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКеда М. К. Творчі завдання з історії Середніх віків для студентів педагогічних вузів. Перші Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф. Чернігів, 2010. С. 114 – 118. (0,5 друк арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3328-
dc.description.abstractМетодиці викладання історії у вищих навчальних закладах в літературі приділяється недостатньо уваги. Позаяк саме під час навчання у педагогічних вузах студенти на лекційних і особливо на семінарських заняттях мають можливість на практиці побачити ті методи і прийоми навчання, про які чують в курсах педагогіки та методики викладання історії.en_US
dc.publisherПерші Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectісторія середніх віківen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.subjectметодика викладання історіїen_US
dc.titleТворчі завдання з історії Середніх віків для студентів педагогічних вузівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.