Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Назва: Екопсихологічний підхід до створення інклюзивного середовища у закладі вищої освіти
Автори: Шлімакова, Ірина Іванівна
Борець, Юлія
Ключові слова: інклюзивне середовище
екопсихологічний підхід
особливі освітні потреби
інклюзія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Шлімакова І.І., Борець Ю.В. Екопсихологічний підхід до створення інклюзивного середовища у закладі вищої освіти / І.І. Шлімакова, Ю.В. Борець .Дев’яті сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О.Ю. Дроздова, І.І. Шлімакової. – / Чернігів, НУ «ЧК» імені Т.Г. Шевченка, 2019. – С. 375-379.
Короткий огляд (реферат): До числа національних пріоритетів сучасності входить питання розв’язання проблеми навчання і соціального розвитку дітей та молодих людей, з особливими освітніми потребами, що, безумовно, потребує модернізації сучасного освітнього простору. Успішне інклюзивне середовище може бути створене у контексті екопсихологічного підходу. У роботі представлені результати дослідження обізнаності студентської молоді щодо інклюзивної освіти, вивченні ставлення студентів до проблем людей з особливими потребами, а також у виявлені готовності майбутніх психологів навчатись в умовах інклюзивного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.