Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШлімакова, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-28T19:32:14Z-
dc.date.available2020-04-28T19:32:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШлімакова І.І. Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти /І.І.Шлімакова . Четверті сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукраїнської науково конференції. Чернігів, 2013. С.145-147.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299-
dc.description.abstractЗначної актуальності на сучасному етапі набуває проблема аналізу протиріч процесу розвитку сучасної екологічної освіти. У тезах представлено результати теоретичного осмислення вищевказаних протиріч. Основи розуміння неузгодженостей на шляху розвитку екологічної освіти являються важливим чинником для розробки моделі екологізації освітнього процесу дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectекологічна освітаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectекологічна ситуаціяen_US
dc.subjectекологізаціяen_US
dc.titleПсихологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти.pdf276.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.