Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шлімакова, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T19:32:14Z | - |
dc.date.available | 2020-04-28T19:32:14Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шлімакова І.І. Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти /І.І.Шлімакова . Четверті сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукраїнської науково конференції. Чернігів, 2013. С.145-147. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299 | - |
dc.description.abstract | Значної актуальності на сучасному етапі набуває проблема аналізу протиріч процесу розвитку сучасної екологічної освіти. У тезах представлено результати теоретичного осмислення вищевказаних протиріч. Основи розуміння неузгодженостей на шляху розвитку екологічної освіти являються важливим чинником для розробки моделі екологізації освітнього процесу дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | екологічна освіта | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | екологічна ситуація | en_US |
dc.subject | екологізація | en_US |
dc.title | Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти.pdf | 276,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.