Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299
Назва: | Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти |
Автори: | Шлімакова, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | екологічна освіта освітній процес екологічна ситуація екологізація |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Шлімакова І.І. Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти /І.І.Шлімакова . Четверті сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукраїнської науково конференції. Чернігів, 2013. С.145-147. |
Короткий огляд (реферат): | Значної актуальності на сучасному етапі набуває проблема аналізу протиріч процесу розвитку сучасної екологічної освіти. У тезах представлено результати теоретичного осмислення вищевказаних протиріч. Основи розуміння неузгодженостей на шляху розвитку екологічної освіти являються важливим чинником для розробки моделі екологізації освітнього процесу дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти.pdf | 276,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.