Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299
Назва: Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти
Автори: Шлімакова, Ірина Іванівна
Ключові слова: екологічна освіта
освітній процес
екологічна ситуація
екологізація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Шлімакова І.І. Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти /І.І.Шлімакова . Четверті сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукраїнської науково конференції. Чернігів, 2013. С.145-147.
Короткий огляд (реферат): Значної актуальності на сучасному етапі набуває проблема аналізу протиріч процесу розвитку сучасної екологічної освіти. У тезах представлено результати теоретичного осмислення вищевказаних протиріч. Основи розуміння неузгодженостей на шляху розвитку екологічної освіти являються важливим чинником для розробки моделі екологізації освітнього процесу дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3299
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні протиріччя на шляху розвитку екологічної освіти.pdf276.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.