Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікун, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-28T18:32:39Z-
dc.date.available2020-04-28T18:32:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПікун Л.В. Своєрідність трансформації образу дому в творах про Франкенштейна. Сучасні літературознавчі студії. Феномен дому в літературознавчій перспективі : зб. наук. праць. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2016. Вип. 13. С.442-449.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3295-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу образу дому в романі М.Шеллі “Франкенштейн, або Сучасний Прометей” і специфіці його трансформації в контексті постмодерністської версії “Звільнений Франкенштейн” (1973 р.) англійського письменника Б. Олдісса. Феномен дому розглядається з позиції філософської та гендерної картин світу обох письменників. У поданому дослідженні описується й аналізується ідея дому в культурному бутті жінки-романтика та трансформація цього поняття у переході до культури постмодернізму та його чоловічого осмислення.en_US
dc.publisherСучасні літературознавчі студії. Феномен дому в літературознавчій перспективі : зб. наук. праць.en_US
dc.subjectдімen_US
dc.subjectобразen_US
dc.subjectфеноменen_US
dc.subjectкартина світуen_US
dc.subjectномадизмen_US
dc.titleСвоєрідність трансформації образу дому в творах про Франкенштейнаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.