Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.contributor.authorСимоненко, М. Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-28T17:25:18Z-
dc.date.available2020-04-28T17:25:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛюлька В. С., Симоненко М. Ю. Методика застосування наочності на уроках автосправи . Вісник Донбаського державного педагогічного університету. Слов’янськ, 2018. Вип.2. С. 86-93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність використання наочності на уроках "Автосправи". Проаналізовано види наочності, розглянуто актуальність застосування наочності на уроках автосправи в старшій школі. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на усіх етапах вивчення автосправи в старшій школі. Виділено функції наочності в системі пізнавальних завдань. Проаналізовано застосування на уроках автосправи трьох основних груп демонстрацій. Охарактеризовано дидактичні вимоги до застосування засобів наочності у навчально-виховному процесі.en_US
dc.publisherВісник Донбаського державного педагогічного університетуen_US
dc.subjectнаочністьen_US
dc.subjectнаочні засоби навчанняen_US
dc.subjectзасіб наочностіen_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.subjectурок автосправиen_US
dc.subjectдемонструванняen_US
dc.titleМетодика застосування наочності на уроках автосправиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика застосування наочності на уроках автосправи.pdf454.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.