Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278
Назва: Методика застосування наочності на уроках автосправи
Автори: Люлька, Василь Степанович
Симоненко, М. Ю.
Ключові слова: наочність
наочні засоби навчання
засіб наочності
принцип наочності
урок автосправи
демонстрування
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Донбаського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Люлька В. С., Симоненко М. Ю. Методика застосування наочності на уроках автосправи . Вісник Донбаського державного педагогічного університету. Слов’янськ, 2018. Вип.2. С. 86-93.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність використання наочності на уроках "Автосправи". Проаналізовано види наочності, розглянуто актуальність застосування наочності на уроках автосправи в старшій школі. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на усіх етапах вивчення автосправи в старшій школі. Виділено функції наочності в системі пізнавальних завдань. Проаналізовано застосування на уроках автосправи трьох основних груп демонстрацій. Охарактеризовано дидактичні вимоги до застосування засобів наочності у навчально-виховному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика застосування наочності на уроках автосправи.pdf454.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.