Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278
Назва: | Методика застосування наочності на уроках автосправи |
Автори: | Люлька, Василь Степанович Симоненко, М. Ю. |
Ключові слова: | наочність наочні засоби навчання засіб наочності принцип наочності урок автосправи демонстрування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Донбаського державного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Люлька В. С., Симоненко М. Ю. Методика застосування наочності на уроках автосправи . Вісник Донбаського державного педагогічного університету. Слов’янськ, 2018. Вип.2. С. 86-93. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність використання наочності на уроках "Автосправи". Проаналізовано види наочності, розглянуто актуальність застосування наочності на уроках автосправи в старшій школі. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на усіх етапах вивчення автосправи в старшій школі. Виділено функції наочності в системі пізнавальних завдань. Проаналізовано застосування на уроках автосправи трьох основних груп демонстрацій. Охарактеризовано дидактичні вимоги до застосування засобів наочності у навчально-виховному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3278 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика застосування наочності на уроках автосправи.pdf | 454.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.