Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.contributor.authorКоньок, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorШостка, М. Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-28T16:26:33Z-
dc.date.available2020-04-28T16:26:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛюлька В. С., Коньок М. М., Шостка М. Ю. Методичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 244-247.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3274-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність використання наочності на уроках "Автосправи". Проаналізовано види наочності, розглянуто актуальність застосування наочності на уроках автосправи в старшій школі. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на усіх етапах вивчення автосправи в старшій школі. Виділено функції наочності в системі пізнавальних завдань. Проаналізовано застосування на уроках автосправи трьох основних груп демонстрацій. Охарактеризовано дидактичні вимоги до застосування засобів наочності у навчально-виховному процесі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectнаочністьen_US
dc.subjectнаочні засоби навчанняen_US
dc.subjectзасіб наочностіen_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.subjectурок автосправиen_US
dc.subjectдемонструванняen_US
dc.titleМетодичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.