Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3274
Назва: | Методичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школі |
Автори: | Люлька, Василь Степанович Коньок, Микола Миколайович Шостка, М. Ю. |
Ключові слова: | наочність наочні засоби навчання засіб наочності принцип наочності урок автосправи демонстрування |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Люлька В. С., Коньок М. М., Шостка М. Ю. Методичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 244-247. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність використання наочності на уроках "Автосправи". Проаналізовано види наочності, розглянуто актуальність застосування наочності на уроках автосправи в старшій школі. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на усіх етапах вивчення автосправи в старшій школі. Виділено функції наочності в системі пізнавальних завдань. Проаналізовано застосування на уроках автосправи трьох основних груп демонстрацій. Охарактеризовано дидактичні вимоги до застосування засобів наочності у навчально-виховному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3274 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школі.pdf | 228.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.