Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюлька, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2020-04-28T16:02:08Z-
dc.date.available2020-04-28T16:02:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛюлька В.С. Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 108. – Т. 1.– С. 86-88en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти організації фахової і професійної підготовки магістрів. Проаналізовано парадигми педагогічної освіти: академічно-традиціоналістську, технологічну, індивідуальну і дослідницько-орієнтовану.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмагістрen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпарадигми педагогічної освітиen_US
dc.subjectметодологічні основиen_US
dc.titleМетодологічні основи дослідження професійної підготовки магістрівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.