Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Назва: | Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів |
Автори: | Люлька, Василь Степанович |
Ключові слова: | магістр професійна підготовка парадигми педагогічної освіти методологічні основи |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Люлька В.С. Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 108. – Т. 1.– С. 86-88 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто окремі аспекти організації фахової і професійної підготовки магістрів. Проаналізовано парадигми педагогічної освіти: академічно-традиціоналістську, технологічну, індивідуальну і дослідницько-орієнтовану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів.pdf | 201.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.