Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Назва: Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів
Автори: Люлька, Василь Степанович
Ключові слова: магістр
професійна підготовка
парадигми педагогічної освіти
методологічні основи
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В.С. Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів / Люлька В.С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 108. – Т. 1.– С. 86-88
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто окремі аспекти організації фахової і професійної підготовки магістрів. Проаналізовано парадигми педагогічної освіти: академічно-традиціоналістську, технологічну, індивідуальну і дослідницько-орієнтовану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.