Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолеваха, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorВолеваха, Сергій Вікторович-
dc.date.accessioned2019-10-21T05:44:03Z-
dc.date.available2019-10-21T05:44:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВолеваха І. Б., Волеваха С. В. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації / І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2013. - Вип. 114. - С. 25-29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню функцій та основних завдань практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації. Пропонована класифікація базується на принципах психологічного забезпечення конкурентоздатності підприємства. З метою актуалізації зовнішніх ринкових конкурентних переваг психолог виконує дві основні функції: іміджева функція та оцінно-проектувальна. Це передбачає оволодіння ним чотирма базовими компетенціями: складання психологічних портретів, психологічний супровід діяльності менеджерів і персоналу, психологічне проектування взаємодії з зовнішнім середовищем, психологічний вплив з метою зміни параметрів зовнішнього середовища.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectфункції психолога в бізнес-структурахen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectконкурентноздатність організаціїen_US
dc.titleФункції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.