Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
Назва: Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації
Автори: Волеваха, Ірина Борисівна
Волеваха, Сергій Вікторович
Ключові слова: функції психолога в бізнес-структурах
компетентність
конкурентноздатність організації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Волеваха І. Б., Волеваха С. В. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації / І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2013. - Вип. 114. - С. 25-29.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню функцій та основних завдань практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації. Пропонована класифікація базується на принципах психологічного забезпечення конкурентоздатності підприємства. З метою актуалізації зовнішніх ринкових конкурентних переваг психолог виконує дві основні функції: іміджева функція та оцінно-проектувальна. Це передбачає оволодіння ним чотирма базовими компетенціями: складання психологічних портретів, психологічний супровід діяльності менеджерів і персоналу, психологічне проектування взаємодії з зовнішнім середовищем, психологічний вплив з метою зміни параметрів зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.