Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Назва: Психологічні чинники конкурентноздатності малого бізнесу в оцінках підприємців
Автори: Волеваха, Ірина Борисівна
Ключові слова: підприємці
малий бізнес
конкурентноздатність
психологічні чинники
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Волеваха І. Б. Психологічні чинники конкурентноздатності малого бізнесу в оцінках підприємців / І. Б. Волеваха // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. університет ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 94, Т. 1. - С. 84-88
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню психологічних чинників конкурентноздатності підприємств малого бізнесу. Обговорюються результати опитування підприємців стосовно оцінки ступеню впливу психологічних чинників на конкурентноздатність, ступеню актуалізації психологічних чинників у їх бізнесі, доцільності послуг практичного психолога для підвищення конкурентноздатності, цінностей, пов’язаних з підприємництвом, зон найближчого розвитку, головних проблем підприємницької діяльності, страхів та побоювань, пов’язаних з нею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volevakha_The psychological factors of competitiveness of small businesses through entrepreneurs' evaluations.pdf287.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.