Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолеваха, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2019-10-21T05:38:25Z-
dc.date.available2019-10-21T05:38:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВолеваха І. Б. Психологічні чинники конкурентноздатності малого бізнесу в оцінках підприємців / І. Б. Волеваха // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. університет ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 94, Т. 1. - С. 84-88en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/325-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню психологічних чинників конкурентноздатності підприємств малого бізнесу. Обговорюються результати опитування підприємців стосовно оцінки ступеню впливу психологічних чинників на конкурентноздатність, ступеню актуалізації психологічних чинників у їх бізнесі, доцільності послуг практичного психолога для підвищення конкурентноздатності, цінностей, пов’язаних з підприємництвом, зон найближчого розвитку, головних проблем підприємницької діяльності, страхів та побоювань, пов’язаних з нею.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectпідприємціen_US
dc.subjectмалий бізнесen_US
dc.subjectконкурентноздатністьen_US
dc.subjectпсихологічні чинникиen_US
dc.titleПсихологічні чинники конкурентноздатності малого бізнесу в оцінках підприємцівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volevakha_The psychological factors of competitiveness of small businesses through entrepreneurs' evaluations.pdf287.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.