Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-28T13:13:30Z-
dc.date.available2020-04-28T13:13:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – Вип.119 . – С. 193 – 197en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3246-
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття навчального тексту, його лінгвістичні, методичні та культурологічні параметри, визначаються типи текстів для формування мовних компетентностей в рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Пропонуються джерела відбору текстового матеріалу для аудіювання та читання.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectнавчальна частину текстуen_US
dc.subjectметодична автентичністьen_US
dc.subjectдруга іноземна моваen_US
dc.subjectаудіювання та читанняen_US
dc.titleНавчальний текст як матеріальна основа мовних компетентностей майбутніх учителів у рецептивних видах мовленнєвої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1._Панзига_О.М.pdf199.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.