Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T18:50:03Z-
dc.date.available2020-04-27T18:50:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДедович В.М. Формування інформаційної компетентності при виконанні проектів. Фізика як змістовий і концептуальний елемент природничої освіти і її роль у процесі розбудови Нової української школи : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. «Чернігівські методичні читання з фізики та астрономії. 2019». Чернігів : Десна Поліграф, 2019. С. 39-40 ISBN 978-617-7648-91-7en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3225-
dc.description.abstractСучасна українська школа здійснює переорієнтацію у своїй діяльності з формування в учнів знань, умінь та навичок на розвиток у них компетентностей. Основними компетентностями є ціннісно-змістова, загальнокультурна, навчально-пізнавальна, інфомаційна, комунікативна, соціально-трудова, самовдосконалення. Як і раніше, ми вважаємо, що основною компетентністю, формування якої спиряє формуванню всіх інших, є навчально-пізнавальна.en_US
dc.publisherФізика як змістовий і концептуальний елемент природничої освіти і її роль у процесі розбудови Нової української школи : матер. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectінформаційна компетентністьen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectфізикаen_US
dc.titleФормування інформаційної компетентності при виконанні проектівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.