Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T18:03:06Z-
dc.date.available2020-04-27T18:03:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДедович В.М. Організація процесу научіння майбутніх учителів фізики з врахуванням навчально-інтелектуальних і соціальних механізмів. Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей : зб. матер. ІХ міжнар. наук. конф. Кам’янець -Подільський, 2016. С. 54-55.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3222-
dc.description.abstractОдним з важливих питань організації навчального процесу в сучасній загальноосвітній і вищій школі є співвідношення компонентів навчання і виховання, викладання і учіння, розвитку і самореалізації. Хоча ці компоненти і не розривні в педагогічній діяльності, у фаховій підготовці учителів фізики вони відіграють вирішальну роль.en_US
dc.publisherДидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей : зб. матер. ІХ міжнар. наук. конф.en_US
dc.subjectмайбутній вчитель фізикиen_US
dc.subjectнавчально-інтелектуальні механізмиen_US
dc.subjectсоціальні механізмиen_US
dc.subjectфізикаen_US
dc.titleОрганізація процесу научіння майбутніх учителів фізики з врахуванням навчально-інтелектуальних і соціальних механізмівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.