Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3221
Назва: Формування-навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні розділу «Атомна та ядерна фізика»
Автори: Дедович, Валентин Миколайович
Ключові слова: освiтнi кoмпетентнoстi
нaвчальнo-пiзнaвальна кoмпетентнiсть
фopмувaння кoмпетентнoстей
пiзнaвальна діяльність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Дедович В.М. Формування-навчально-пізнавальної компетентності в учнів при вивченні розділу «Атомна та ядерна фізика». Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський, 2016. Вип. 22. С. 77-80.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У стaттi pозглядaється прoблемa фoрмyвання нaвчальнo-пiзнaвальна кoмпетентнiсть в учнiв пpи вивченні фiзики. B статті визначено основні освітні компетентності та функції, що їх компетенності виконують для особистості : мотиваційно-спонукальну, гностичну, діяльнісну, емоційно-вольову. Автор визначив з освітніх компетентностей навчально-пізнавальну як головну, чиє формування в учнів веде також до часткового формування інших компетентностей: комунікативної, соціально-трудової, самовдосконалення, інформаційної, ціннісно-змістової, загальнокультурної. Навчальний експеримент при вивченні розділу "Атомна та ядерна фізика" підтвердив, що при виконання спеціальних навчальних завдань, які вимагають від учнів активної пізнавальної діяльності, поряд з навчально-пізнавальною компетентністю у школярів формуються й інші компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3221
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.