Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровик, Анатолій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T17:38:46Z-
dc.date.available2020-04-27T17:38:46Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationБоровик А.М. Українізація загальноосвітніх шкіл та ставлення радянської влади й більшовицької партії до неї за часів української революції // Збірнику наукових праць Ніжинського університету / Література та культура Полісся. – Ніжин, 2005. – Вип. 29. С. 176 - 179.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3218-
dc.description.abstractПроцес українізації загальноосвітніх шкіл, започаткований Центральною Радою і продовжений Гетьманатом та Директорією УНР, призвів до утворення мережі українських шкіл та переходу їх на національні рейки навчання і виховання. Проте головною метою цієї статті є з’ясування того, як ставились органи радянської влади і більшовицької партії до існування української школи та національних принципів навчально-виховної роботи у вказаний період. В історичній науці це питання майже зовсім не вивчене. Окремі аспекти цієї проблеми мали відбиток у роботах В. Майбороди та С. Майбороди й Н. Агафонової [1]. Причому остання вважала, що система навчально-виховної роботи залишалась національною й за радянської влади, а саме V період 1919-1920 рр.en_US
dc.publisherЗбірнику наукових праць Ніжинського університетуen_US
dc.subjectукраїнізаціяen_US
dc.subjectукраїнізація загальноосвітніх шкілen_US
dc.subjectА. Денікінen_US
dc.subjectденікінщинаen_US
dc.subjectбільшовицька владаen_US
dc.titleУкраїнізація загальноосвітніх шкіл та ставлення радянської влади й більшовицької партії до неї за часів української революціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.