Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровик, Анатолій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-27T17:32:25Z-
dc.date.available2020-04-27T17:32:25Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБоровик А.М. З історіографії проблем українізації загальноосвітніх шкіл 1914-1920 рр. // Збірнику наукових праць Ніжинського університету / Література та культура Полісся. – Ніжин, 2002. – Вип. 21. С. 312 - 315.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3217-
dc.description.abstractПитання українізації та формування національної системи освіти у 1914-1920 рр приваблювали значне коло дослідників вітчизняної історії Наукові роботи з цих питань, виходячи з проблемно-хронололчного підходу, умовно можна поділити на три періоди 1) 1917- 1920 рр , 2) 1921- і до кінця 80-х рота XX століття, 3) з кінця 80-х. років - до наших днів. Проте у вітчизняній історіографії за цей час існувало дві історіографічні школи - національно-демократична та радянська. Позиції національно-демократичноі історіографії були започатковані на першому етапі вивчення і продовжені на останньому.en_US
dc.publisherЗбірнику наукових праць Ніжинського університетуen_US
dc.subjectісторіографіяen_US
dc.subjectукраїнізація загальноосвітніх шкілen_US
dc.subjectісторіографічні школиen_US
dc.titleЗ історіографії проблем українізації загальноосвітніх шкіл 1914-1920 рр.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.