Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207| Назва: | Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття |
| Автори: | Дедович, Валентин Миколайович |
| Ключові слова: | підручник з фізики активізація пізнавальної діяльності учнів історична інформація технічна інформація |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
| Бібліографічний опис: | Дедович В.М. Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2010. Вип. 77. С. 72-75. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам змісту шкільного підручника фізики.Обгрунтовується думка, що при написанні сучасних підручників потрібно використовувати досвід авторів підручників минулих років. Особливо в плані активізації пізнавальної діяльності учнів та більшого викорстання історичної та технічної інформації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.