Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнєва, А. О.-
dc.date.accessioned2020-04-27T15:51:55Z-
dc.date.available2020-04-27T15:51:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКорнєва А. О. Теоретико-методичні основи використання засобів українського фольклору в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. SWorldJournal No2 Issue №2 Part 3 Vol.2 October 2019 P. 25-30. DOI: 10.30888/2410-6615.2019-02-03-072 (index copernicus)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3196-
dc.description.abstractУ статті розкрито потенціал фольклору у формуванні й розвитку особистості. Проаналізовано види українського фольклору й охарактеризовано особливості його використання в освітньому процесі. Представлено методичні підходи використання українського фольклору (музично-пісенний, хореографічний, усна народна творчість (міфи, легенди, казки, малі фольклорні жанри (прислів’я, приказки, примовки, загадки, лічилки) та інше) в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку загалом і, зокрема видів фольклору Чернігово-Сіверщини. Обґрунтовано його роль в урізноманітненні освітнього процесу шляхом знаходження нових форм розвитку рухово-пізнавальної ініціативи дітей в уроці фізичної культури.en_US
dc.publisherSWorldJournalen_US
dc.subjectфізична культура особистостіen_US
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectукраїнський фольклорen_US
dc.subjectфольклор Чернігово-Сіверщиниen_US
dc.titleТеоретико-методичні основи використання засобів українського фольклору в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.