Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Назва: | Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема |
Інші назви: | Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem |
Автори: | Белан, Тетяна Григорівна |
Ключові слова: | профорієнтаційна діяльність учитель технологій профорієнтаційна готовність професійна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Белан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема / Т. Г. Белан // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2019. – Вип. 2 (158). Серія: Педагогічні науки – С. 191 – 196 |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи. Проаналізувати та узагальнити сучасні підходи до формування профорієнтаційної готовності майбутніх учителів технологій. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних джерел, офіційних і нормативних документів, навчальних програм, підручників і навчальних посібників з професійної орієнтації; порівняння і узагальнення поглядів учених на проблему) і емпіричні (спостереження за навчально-виховним процесом студентів). Наукова новизна. У статті виділені основні складові професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, а саме: спеціальну, психологічну, педагогічну, методичну та профорієнтаційну. Наголошено на тому, що формування готовності до профорієнтаційної діяльності майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки здійснюється через реалізацію і активізацію профорієнтаційної діяльності освітнього процесу вищого навчального закладу, поступово опановуючи різні методи та форми проведення профорієнтації до створення майбутнім учителем технологій власних методик та прийомів організації профорієнтаційної роботи. У статті проаналізовані основні методичні умови профорієнтаційної підготовки вчителів технологій на рівні бакалавра і магістра. Описані мета і завдання навчальної дисципліни «Професійна орієнтація та методика профорієнтаційної роботи» як однієї із основних умов, яка забезпечує профорієнтаційну готовність майбутніх учителів технологій. Значна увага у статті приділена практичній підготовці як важливій складовій у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Окрім того, у період педагогічної практики у студентів формуються здібності та якості, які необхідні вчителю технологій як головному профорієнтаційному консультанту. Висновки. Таким чином, уточнена дефініція «профорієнтаційна готовність майбутнього вчителя технологій» та проаналізовані і уточнені умови формування готовності майбутнього вчителя технологій щодо організації і проведення профорієнтації зі старшокласниками є перспективою подальших наукових досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belan_Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem.pdf | 602.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.