Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2019-10-07T12:36:50Z-
dc.date.available2019-10-07T12:36:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБелан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема / Т. Г. Белан // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2019. – Вип. 2 (158). Серія: Педагогічні науки – С. 191 – 196en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317-
dc.description.abstractМета роботи. Проаналізувати та узагальнити сучасні підходи до формування профорієнтаційної готовності майбутніх учителів технологій. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних джерел, офіційних і нормативних документів, навчальних програм, підручників і навчальних посібників з професійної орієнтації; порівняння і узагальнення поглядів учених на проблему) і емпіричні (спостереження за навчально-виховним процесом студентів). Наукова новизна. У статті виділені основні складові професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, а саме: спеціальну, психологічну, педагогічну, методичну та профорієнтаційну. Наголошено на тому, що формування готовності до профорієнтаційної діяльності майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки здійснюється через реалізацію і активізацію профорієнтаційної діяльності освітнього процесу вищого навчального закладу, поступово опановуючи різні методи та форми проведення профорієнтації до створення майбутнім учителем технологій власних методик та прийомів організації профорієнтаційної роботи. У статті проаналізовані основні методичні умови профорієнтаційної підготовки вчителів технологій на рівні бакалавра і магістра. Описані мета і завдання навчальної дисципліни «Професійна орієнтація та методика профорієнтаційної роботи» як однієї із основних умов, яка забезпечує профорієнтаційну готовність майбутніх учителів технологій. Значна увага у статті приділена практичній підготовці як важливій складовій у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Окрім того, у період педагогічної практики у студентів формуються здібності та якості, які необхідні вчителю технологій як головному профорієнтаційному консультанту. Висновки. Таким чином, уточнена дефініція «профорієнтаційна готовність майбутнього вчителя технологій» та проаналізовані і уточнені умови формування готовності майбутнього вчителя технологій щодо організації і проведення профорієнтації зі старшокласниками є перспективою подальших наукових досліджень.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофорієнтаційна діяльністьen_US
dc.subjectучитель технологійen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна готовністьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleПрофорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблемаen_US
dc.title.alternativeProfessional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problemen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belan_Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem.pdf602.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.