Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Белан, Тетяна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T12:36:50Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T12:36:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Белан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема / Т. Г. Белан // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2019. – Вип. 2 (158). Серія: Педагогічні науки – С. 191 – 196 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи. Проаналізувати та узагальнити сучасні підходи до формування профорієнтаційної готовності майбутніх учителів технологій. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних джерел, офіційних і нормативних документів, навчальних програм, підручників і навчальних посібників з професійної орієнтації; порівняння і узагальнення поглядів учених на проблему) і емпіричні (спостереження за навчально-виховним процесом студентів). Наукова новизна. У статті виділені основні складові професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, а саме: спеціальну, психологічну, педагогічну, методичну та профорієнтаційну. Наголошено на тому, що формування готовності до профорієнтаційної діяльності майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки здійснюється через реалізацію і активізацію профорієнтаційної діяльності освітнього процесу вищого навчального закладу, поступово опановуючи різні методи та форми проведення профорієнтації до створення майбутнім учителем технологій власних методик та прийомів організації профорієнтаційної роботи. У статті проаналізовані основні методичні умови профорієнтаційної підготовки вчителів технологій на рівні бакалавра і магістра. Описані мета і завдання навчальної дисципліни «Професійна орієнтація та методика профорієнтаційної роботи» як однієї із основних умов, яка забезпечує профорієнтаційну готовність майбутніх учителів технологій. Значна увага у статті приділена практичній підготовці як важливій складовій у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Окрім того, у період педагогічної практики у студентів формуються здібності та якості, які необхідні вчителю технологій як головному профорієнтаційному консультанту. Висновки. Таким чином, уточнена дефініція «профорієнтаційна готовність майбутнього вчителя технологій» та проаналізовані і уточнені умови формування готовності майбутнього вчителя технологій щодо організації і проведення профорієнтації зі старшокласниками є перспективою подальших наукових досліджень. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | профорієнтаційна діяльність | en_US |
dc.subject | учитель технологій | en_US |
dc.subject | профорієнтаційна готовність | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема | en_US |
dc.title.alternative | Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belan_Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem.pdf | 602.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.