Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Назва: Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема
Інші назви: Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem
Автори: Белан, Тетяна Григорівна
Ключові слова: профорієнтаційна діяльність
учитель технологій
профорієнтаційна готовність
професійна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Белан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема / Т. Г. Белан // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2019. – Вип. 2 (158). Серія: Педагогічні науки – С. 191 – 196
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи. Проаналізувати та узагальнити сучасні підходи до формування профорієнтаційної готовності майбутніх учителів технологій. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних джерел, офіційних і нормативних документів, навчальних програм, підручників і навчальних посібників з професійної орієнтації; порівняння і узагальнення поглядів учених на проблему) і емпіричні (спостереження за навчально-виховним процесом студентів). Наукова новизна. У статті виділені основні складові професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, а саме: спеціальну, психологічну, педагогічну, методичну та профорієнтаційну. Наголошено на тому, що формування готовності до профорієнтаційної діяльності майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки здійснюється через реалізацію і активізацію профорієнтаційної діяльності освітнього процесу вищого навчального закладу, поступово опановуючи різні методи та форми проведення профорієнтації до створення майбутнім учителем технологій власних методик та прийомів організації профорієнтаційної роботи. У статті проаналізовані основні методичні умови профорієнтаційної підготовки вчителів технологій на рівні бакалавра і магістра. Описані мета і завдання навчальної дисципліни «Професійна орієнтація та методика профорієнтаційної роботи» як однієї із основних умов, яка забезпечує профорієнтаційну готовність майбутніх учителів технологій. Значна увага у статті приділена практичній підготовці як важливій складовій у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Окрім того, у період педагогічної практики у студентів формуються здібності та якості, які необхідні вчителю технологій як головному профорієнтаційному консультанту. Висновки. Таким чином, уточнена дефініція «профорієнтаційна готовність майбутнього вчителя технологій» та проаналізовані і уточнені умови формування готовності майбутнього вчителя технологій щодо організації і проведення профорієнтації зі старшокласниками є перспективою подальших наукових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belan_Professional preparation of future teachers of technologies as a pedagogical problem.pdf602.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.