Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Віталій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-25T10:09:03Z-
dc.date.available2020-04-25T10:09:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКошель В. М. Визначення критеріїв та показників готовності майбутніх вихователів до навчання рухових дій дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. / редкол.: О. В. Глузман [та ін.]. Ялта : РВВ КГУ, 2014. Вип. 45. Ч. 2. С. 155–161.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3140-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються основні наукові підходи до визначення рівня сформованості професійної готовності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до навчання рухових дій дітей дошкільного віку; виділені і обґрунтовані критерії та показники професійної готовності студентів до навчання рухових дій дітей дошкільного віку.en_US
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст.en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;-
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectрівніen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectпоказники професійної готовностіen_US
dc.subjectрухові діїen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.titleВизначення критеріїв та показників готовності майбутніх вихователів до навчання рухових дій дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.