Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасавіна, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T18:04:05Z-
dc.date.available2020-04-24T18:04:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКрасавіна В. В. Українська мова в рекламі Чернігова (семантичний та граматичний аспекти) /В. Красавіна // Сiверянський лiтопис. / Чернігівський державний педагогічний університет . - Вип.4 – Чернігів, 2008.– С.128-129en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3124-
dc.description.abstractНе заглиблюючись у маркетингову та психологічну специфіки створення реклами, хочемо привернути увагу до її мовного оформлення, тобто до мовної правильності рекламних текстів, оскільки цей аспект досить вагомий у досягненні поставленої рекламодавцем мети. Як стверджують фахівці рекламного бізнесу, реклама повинна вирізнятися з інформаційного потоку, вражати і запам’ятовуватися. Проте, на жаль, часто вражає помилками, які знижують культуру вислову, відвертають увагу сприймача інформації від змісту повідомлюваного. Якою б яскравою і стильною не була реклама, але через мовні покручі, граматичні помилки вона втрачає свою привабливість і переконливість, більше того – шкодить іміджу рекламованої фірми чи товаруen_US
dc.publisherСiверянський лiтописen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламний текстen_US
dc.subjectбілбордen_US
dc.subjectлайтбоксen_US
dc.subjectграматичні помилкиen_US
dc.subjectкультура мовиen_US
dc.titleУкраїнська мова в рекламі Чернігова (семантичний та граматичний аспекти)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.