Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3124
Назва: Українська мова в рекламі Чернігова (семантичний та граматичний аспекти)
Автори: Красавіна, Валентина Василівна
Ключові слова: реклама
рекламний текст
білборд
лайтбокс
граматичні помилки
культура мови
Дата публікації: 2008
Видавництво: Сiверянський лiтопис
Бібліографічний опис: Красавіна В. В. Українська мова в рекламі Чернігова (семантичний та граматичний аспекти) /В. Красавіна // Сiверянський лiтопис. / Чернігівський державний педагогічний університет . - Вип.4 – Чернігів, 2008.– С.128-129
Короткий огляд (реферат): Не заглиблюючись у маркетингову та психологічну специфіки створення реклами, хочемо привернути увагу до її мовного оформлення, тобто до мовної правильності рекламних текстів, оскільки цей аспект досить вагомий у досягненні поставленої рекламодавцем мети. Як стверджують фахівці рекламного бізнесу, реклама повинна вирізнятися з інформаційного потоку, вражати і запам’ятовуватися. Проте, на жаль, часто вражає помилками, які знижують культуру вислову, відвертають увагу сприймача інформації від змісту повідомлюваного. Якою б яскравою і стильною не була реклама, але через мовні покручі, граматичні помилки вона втрачає свою привабливість і переконливість, більше того – шкодить іміджу рекламованої фірми чи товару
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3124
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.