Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-24T17:09:03Z-
dc.date.available2020-04-24T17:09:03Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДедович В.М. Викладання історії педагогіки за кредитно-модульною технологією. Кредитно-модульна технологія навчання та методичне забезпечення контролю якості успішності : матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 24-25 січ. 2006 р. Полтава, 2006. С. 23-24. (0,05 друк. арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3116-
dc.description.abstractКредитно-модульна технологія навчання передбачає існування зміни в роботі вищих навчальних закладів. Наголос в роботі студентів зроблено на самостійне опрацювання матеріалу, повною формою контролю стає стандартизований, переважно у вигляді тестів. Нами в ході викладання курсу історії педагогіки було зроблено ряд змін порівняно з традиційною формою викладання.en_US
dc.publisherКредитно-модульна технологія навчання та методичне забезпечення контролю якості успішності : матер. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectвикладання курсу історії педагогікиen_US
dc.subjectкредитно-модульна технологіяen_US
dc.titleВикладання історії педагогіки за кредитно-модульною технологієюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.