Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-24T15:12:56Z-
dc.date.available2020-04-24T15:12:56Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationДедович В.М. Дух нової школи. Імідж школи на порозі ХХІ століття : посібник / за ред. І.Г.Єрмакова. Київ, 1998. Ч. 1. С. 50-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3096-
dc.description.abstractВже на протязі кількох років спостерігається падіння інтересу учнів до навчання в школі. Зростає кількість учнів, які ставляться до відвідування занять як до чогось необов’язкового. Падає рівень успішності учнів, все більше з них мають знання на слизькій межі між двійкою і трійкою. Падає дисципліна на уроках разом з авторитетом вчителя. Ці та інші факти свідчать про кризовий стан сучасної школи. Перш ніж будувати нову школу, необхідно розкрити причини занепаду старої, щоб не повторити тих же помилок.en_US
dc.publisherІмідж школи на порозі ХХІ століття : посібникen_US
dc.subjectуспішність учнівen_US
dc.subjectнова школаen_US
dc.titleДух нової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дух нової школи.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.