Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGrytsyk, Nadiia-
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T14:26:20Z-
dc.date.available2020-04-24T14:26:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationGrytsyk N. Cubing Techniques in Teaching EFL. Teaching With Confidence – Learning With Fun. Book of Papers of the 2019 6th META International Conference For English. Teachers: March April 29-30, 2019. p.17-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3092-
dc.description.abstractThe article presents one of the techniques in the teaching English as a Foreign Language (EFL) “cubing.” Cubing is an instructional strategy that asks students to consider a concept from a variety of different perspectives. It was introduced by Elizabeth and Gregory Cowan. The six sides or perspectives of cubing are: Describe, Compare, Associate, Analyze, Apply, and Argue. This article is also based on the author’s exprience in applying the cubing technique in the teaching EFL. The author states that incorporation this techniques in practice develop students conceptual understanding of a topic, develop students activity, and develop students critical thinking skills.en_US
dc.publisherTeaching With Confidence – Learning With Fun. Book of Papers of the 2019 6th META International Conference For Englishen_US
dc.subjectCubingen_US
dc.subjectcubing techniqueen_US
dc.subjectthe teaching EFLen_US
dc.titleCubing Techniques in Teaching EFLen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cubing Techniques in Teaching EFL.pdf228.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.